La Fundació RCPB continua amb la seva contribució al projecte ‘Menjar amb Suport’

El president de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona, Emilio Zegrí, ha formalitzat avui una donació de 4.500 euros a la Fundació NenDéu en una trobada amb el seu president, Antonio Crous. Aquesta donació s’afegeix a les col·laboracions que, des del Reial Club de Polo de Barcelona, es venen realitzant a través dels seus esdeveniments, dirigides al projecte “Menjar amb Suport”, una iniciativa que busca proporcionar eines i atenció especialitzada a 108 nens i nenes amb discapacitat intel·lectual, permetent-los desenvolupar habilitats per menjar de manera autònoma. La Fundació RCPB, compromesa amb el benestar social, ha focalitzat els seus esforços solidaris en diversos projectes d’alt impacte en els últims anys, i “Menjar amb Suport” és un exemple destacat d’aquest compromís. El seu suport financer contribueix a la dedicació de 28 monitors especialitzats, que juguen un paper crucial en el procés de millorar les habilitats alimentàries i l’autonomia de cada nen. Des de fa alguns anys, el Reial Club de Polo de Barcelona ha canalitzat els seus esforços solidaris per concentrar-se en projectes que generin un impacte significatiu a la comunitat. Així, la Fundació NenDéu ha estat present en esdeveniments esportius del RCPB, com el BPC Negrita Cup de polo, diferents Concursos de Salt Nacionals d’hípica, el PoloPark del CSIO Barcelona i el Torneig Internacional d’Hockey de la Inmaculada. A l’acte de formalització de la donació, que ha comptat amb l’assistència de la directora de la Fundació RCPB, Victoria de Argila, i la directora de comunicació de la Fundació NenDéu, Nuria Zapater, a més de representants de les diverses seccions esportives del RCPB, simbolitza un pas més cap a la construcció d’un entorn inclusiu, on els nens i nenes puguin assolir el seu màxim potencial. Per aquells que desitgin unir-se a aquesta causa, les donacions es poden realitzar de manera fàcil i segura a través de la pàgina web de la https://fundacionrcpb.com.

Desplaça cap amunt